Why do some people write and others publish their work? What drives some people to entrust the most personal, intimate sides of themselves to others, who commandeer their work on the pretext of making it known? What does it mean to publish books? Or to refuse to publish books? How and why do we become publishers? Is it because we're philanthropists, or because we've got twisted minds? Is it so we can associate our names with someone bigger than us? Because we're children who have never grown up?