Stagings confronted by different spaces that turn back on themselves, are played again. Here there are no borders, no limits, the field of possibilities is open and the field of perceptions constantly called into play. Between photography, cinema, and dance, this short film is a journey, a mirage that plays with space-time and transports the dancers and spectators, both literally and figuratively.