One evening, a group of young people find themselves in a rest area beside a highway so as to participate in a film. But all too quickly, the shoot and the film go out of control. Some of the people hang about, others disappear or take out their frustration directly on the film by destroying it from the inside and refuse to act in their scenes, preferring to say whatever comes into their heads.