Jack spends an evening with friends. Feeling disillusioned, he decides to take a psychedelic drug. In a lighter mood, he enjoys the moment and, as the evening progresses, his body frees him of his deepest anxieties. Until he reaches a point where he must face up to a fear that is too big to handle.