Mishima lives in the shade, surrounded by worms in his underground space. One morning, he discovers beautiful Saiko who awakens inside a rose. Saiko is thirsty. Saiko is hungry. Saiko is cold. But Mishima, like worms, is not supposed to live in the sunlight.