Laura is a real estate agent who ends her working week by visiting a villa beside the sea. Apparently going through a period of doubt, she decides to linger in this remote corner of the Normandy coast. She will then experience three peaceful and invigorating days, punctuated by the rhythm of the wind, the mists, and brief, inconsequential encounters that will nevertheless reveal themselves to be decisive for her.