The bruise flaunted by the Mother of us all, who has been sitting for centuries on the slopes of Vesuvius, very calmly, on a sea of magma. With her bruise and her pain. The Madonna dell’Arco.
At the centre of the story, are five characters who will probably never meet (or will just, by a hair's breath).