Day breaks on the Aurore residence, a social housing project in the 11th arrondissement in Paris. Time goes by slowly, to the rhythm of the inhabitants who meet each other, hang out, or love each other. But the residents' everyday lives is also punctuated by a mysterious touch of poetry.