Louis Aubinard is a photographer who specializes in religious pictures who searches for a model for Jesus. He does a favor for a friend and finds himself doing a voice track for a porno movie with Sybil. Aubinard finds his model for Jesus in a pianist, and a romantic triangle begins in which the pianist finds adoring crowds believing him to be Jesus and then begins to believe it himself.