The 1950s. Thirty-year-old Miss. Peony is a secretary in a small firm. She happily taps away at her typewriter. Mr. Fern, her boss, thinks he's doing the right thing by employing Miss. Rose to lend Miss. Peony a helping hand. Their encounter is electric. For Rose and for Peony, the war is only just beginning.