A wealthy, arrogant young man becomes psychotic and kills a beautiful actress at the Cannes Film Festival. Francois Gabriel plays the killer, a profoundly disturbed son of an American film producer. After strangling the first victim, he seeks out others to kill. When his stepmother discovers the crime, he intimidates her into keeping her silence. He resorts to blackmail and continues to stalk his next victim.