16mm images, entirely developed in red wine by a chemical process developed and implemented by the artist, puts spectators in touch with a world of drunkeness and insecurity, experienced but also imagined, through a gentle erosion of the image on screen. The tension of news footage and a personal interpretation of the landscapes and light of northern France.