Sixty-year-old Anny painter who lives alone. During one of her many walks through the forest, she encounters twenty-five Laura, a sparkling and dynamic young woman. An ambiguous relationship forms between them. Laura will do anything to get closer to Anny, who wants to keep to herself. Will Anny accept this relationship despite her prejudices and this thirty-five-year age gap?