A couple hires a young migrant to be their surrogate mother and moves her to their beautiful villa. While the man is away for work, the woman and the girl start to bond and enjoy the couple's wealthy way of life. But behind her forced cheerfulness, the woman seems more and more depressed. After a few drinks with the girl, she goes for a drive. The next morning, her husband gets a call: his wife is dead, her burned body was found in her wrecked car.