Sloane, a secret agent deacon of the Vatican, hunts down satanic sects. He puts an end to a sacrificial black mass of the Knights of the Black Order by eliminating all the guards. As he flees, Bélial, the head of the sect, threatens Sloane with reprisals. He takes revenge by killing Sloane's family in front of him before mortally wounding him.