As they head out for a quiet country picnic, Henry and Ludmilla find themselves joined by Ludmilla's intrusive ex-boyfriend, Lubomir, and Jean-Marie, a friend with rather eccentric ideas. But on their way they get lost in a forest and decide to take refuge in a very unusual house.