A deadly disease breaks out in Hamburg. In a quarantine camp, a doctor, a young woman, a hotdog vendor and an anarchist in a wheelchair get to know each other. Together they manage to escape. The small group tries to break away to the south, but their trip becomes a chaotic odyssey through Germany.