On an imaginary dating site, via webcams set up in La Grande Borne projects in Grigny, young people meet and confront each other for the first time on line. This film is a portrait of young people today, where gentleness, violence, and confessions mix with poetry: the film is inspired by "I Am Gong," a poem by Henri Michaux.