Berlin in winter. The days are wet and dark, the deeds darker. Thus the scene is set for one of the genre's most enjoyable serious entries. Yes, it's a simple story; there are no madmen with visions of world domination, no fancy gadgets to distract but it's a story told with flair and the swift pace is that of the petty thief on the run, drawn into a high-stakes game of espionage.