This comedy tells the story of a group of children who, during a wedding, will soon discover that the brother of the groom, which is also the organizer of the evening, is a dangerous drug dealer. But neither their parents, neither the police, believe the children. They then decide to solve the problem by themselves spending the night to have the drug dealer and his dumb assistants arrested.