Two soldiers, Daniel and Jérôme, flee a war that we cannot see and about which we know nothing. Jérôme is badly wounded, he's going to die, he says it, knows it, and he's afraid. So Jérôme whispers his dying wish to Daniel: he doesn't want to die a virgin. He wants to die loved.