15-year-old Adèle is spending the summer with her parents at their friends' country house. To fight the boredom, she rummages through the belongings of their 25-year-old son Samuel, whose room she's sleeping in. He's good looking, a musician.... her kind of man. Then one day, he shows up! Adèle tries to get close to him, but will she get close enough to touch him?