Since she broke up with her partner, Faten has been living with her baby at her older brother's place. She loves Karim and they intend getting married. While waiting for their union to take place, Karim must be accepted by his future wife's family. But he is also facing other challenges, starting with getting the money together to pay for the ceremony, and finding a real job. Will he be up to it?