Marcio and Lo Borges, founders of the internationally celebrated Clube da Esquina, welcome Marcelo Paganini during his tour of Brazil in 2014, in Belo Horizonte and Rio, to coincide with the release of Paganini's acclaimed album 2012 Space Traffic Jam.