Santiago (Chile). Jesús (18) is in search of his identity. He dances with a Korean pop group and likes hanging out in public parks with his friends. He doesn’t go to school or have a job. Since his mother died he lives with his father, Hector (53), in an apartment where the tv covers up their inability to communicate.