UnderGronde is a journey of initiation throughout the Europe of fanzine and graphzine production, and micropublishing. We set out to discover how artistic practices become a common and unifying language, outside of insitutional and commercial circuits.
Across the continent, underground places proliferate. Inventive worlds full of activity and creativity, where artists obey only one rule: "Do it yourself!"