The arrival of Toto, a young wild boar, at Madeleine's home, Vincent's altercations with monkeys during his trip to India, and Joseph's dreams caused by his artificial breathing machine—three stories that Pierre shares with us, which, in different ways, evoke our relationship with animals, our fellow beings.