To coincide with UniFrance films' 65th anniversary, we asked foreign actors, actresses, and directors to tell us what they love about our cinema.
French Cinema Mon Amour is an ensemble film in which each contributor brings their own voice, their own particular approach, their culture, and their language to produce a portrait of French cinema.