Vincent is a gentleman thief who steals the Mona Lisa from the Louvre. He falls in love with the pretty young maid Nicole, whose main goal in life is to marry a wealthy man, but Vincent is unable to tell Nicole what his vocation is or that he is financially stable if not rich. The police begin to follow the duo, beginning the chase scene that takes up the major part of the film.