Rosaine Deréan and Renée Saint-Cyr star as sister Louise and Henriette, cruelly separated early in the proceedings and kept apart by fate, villainy and deprivation until the very last scene. Kidnapped by gypsies, the blind Louise is forced to beg in the streets, while Henriette searches desperately for her missing sister. In the end, however, it is Louise who rescues Henriette from a horrible fate.