Two dangerous criminals, Macquart and Rudel, break out of prison and go on the run. They hide out in an isolated house owned by an artist whom they kill. The artist’s lover, Eve, decides to avenge his death by playing the two fugitives off against each other. When they realise how they have been manipulated, the two villains try to escape – but they fall straight into Eve’s deadly trap...