Jacek, a boxer, lives in a world of violence and solitude. His daily life is dominated by sport and personal struggles, having moved to France as a child with his parents to escape the Cold War in Poland. Full of hope, he has a strong will to make a go of his situation and finally finds a way to feel fulfilled in life: music.