Samir and Lila are twins. They live and work together in the restaurant in a small hotel beside the sea in Finistère. Confronted by a childhood that ended too soon, Samir has taken refuge into his interior world, while Lila grew up too fast in order to take on the role of adult. She became a mother, one who watches over, protects, and defends Samir from others. Together, they have recreated a family, by clinging together. Lila denies the existence of a father while Samir wants to remember his mother.