Martin, the gambler, has always hitched himself to his lucky star, which has led to good fortune. But one day, Lady Luck deserts him. Then the love of his life leaves him. The game seems to be lost and he sets out to put an end to it on a railroad track. He encounters Karim, a city hall employee, who never leaves anything to chance. A fluke.