Being twenty years old today is an obstacle course. Kamel, a young man who has been incarcerated for six months, is granted a temporary release from prison during which he will join his buddies, Mades, DJ Senny, and Youss. Their thing: hip-hop. Kamel will have seven days to complete the project he started before his incarceration. He and his buddies only have that in mind. For them, success is a question of survival.