The King of Eurito kills Hercules' wife so Hercules heads off to Eurito to get some revenge. Once he gets there, he finds out that the King is already dead. We also learn that the guy that killed the King is looking to take the throne for himself. Somehow it all means that "Hercules must battle three headed monsters and Cyclops to defeat the evil villain and save the kidnapped Dejanira."