In this film, fire, is used as a metaphor for destruction, one becomes managed, controlled, vital. Nine school children have illustrated this metaphor through acts and the predictable evolution of a little boy. Neveretheless, in the end, nothing is definitive. Nothing is congealed. Everything can change!