Three young people, Eric, film director, Luc and Delphine, actors, have created Le Bel indifférent by Jean Cocteau, but Erichas pulled out by the project. He has dropped out of the show with no succes and has also left Delphine his lover. He will soon be moving to Paris, Delphine found comfort with Luc.