Paris, at sunset. A young woman exchanges documents in exchange for some money. It is her job, she only does it in the dark night and moves from a customer to an another using her elegant sports car. After this job, she is asked to now go and collect some unusual goodsto deliver: a simple box. By trying to open it, she injures her hand. She leaves ill-at-ease.