They're called Oulimata, Mariam, Géraldine, Fatoumata… They are a small group of twenty hotel maids and during a whole month, they'll stand up to Europe's second largest hotel chain.
For the first time, they no longer accept the way in which they are treated. And they'll stand strong until the end, with the power of music and dance.