Everything begins as a pretty tale. In the snowy steppe, a bear and her baby discover an airplane we do not know if it's been there for two days or fifty years. Everything is calm. But this icy sweetness is soon disturbed by a train, and then trains. Mechanical and silent monsters that converge to a military base. Here they are preparing for a strange orbit.