A confident real estate agent shows five potential buyers the same apartment, successively adapting his spiel to suit each client. His sales pitches, even though they refer to identical elements in the apartment, contradict each other in order to better seduce the targeted client. The video's interest lies in the tension between the multiple pitches about a same image or element.