Amal, alone in the middle of a railway station hall, suitcase in her hand. This is her last journey. A silhouette approaches. It is a mine clearance expert. Because Amal's suitcase contains a bomb.
Amal wanted to die. But the voice of the mine expert is so serene and the hands are so soft that she begins doubting. But not the numbers on the clock.