A father and his daughter pay the price for a brutal aggression. A Lawyer, with the presumption of innocence deeply rootedin his ways, the father, finds himself for the first time in his life in the heart of a legal proceeding as victim. A suspect is quickly arrested, who needs to be identified. But the father saw nothing and refuses to play the game of the police. Nevertheless, he so needs to know. In this turmoil, an internal fight takes place. But who, between the father in agony or the lawyer cramped in his values, will eventually win?