Today in Marseille, in a building of the popular district near the station Saint Charles. Two men, a film-maker and his Senegalese neighbuor, try to kill time by realizing together the following experiment: to deliver us spontaneously, from his scenario up to its direction, a hundred percent authentic movie of their rising friendship.