A hedgehog perceives a sweet chestnut in the forest and takes it for one of his congeners. He tries to have a dialogue with herbut this one remains silent. He pushes her aside, he takes her down the hillside. In his run-up, the hedgehog findss himself stuck to a branch and the sweet chestnut just stops below him. The story is then repeated with another hedgehog.