The journalist Alan Foster makes a bet than he can spend one night at the haunted Blackwood Castle. As he learns, the rumors of ghosts at the castle are indeed true. On All Soul's Eve the ghosts of the castle search for blood to tide them over for another year. In the castle Foster meet and fall in love with Elizabeth Blackwood.