A trilogy of three horror stories. "The Drop of Water" concerns a nurse who steals a ring off a dead spiritualist, only to have the corpse seek revenge. "The Telephone" features a prostitute who is terrorized by phone calls from a dead client. "The Wurdalak" stars Boris Karloff as a vampire who feeds on the blood of his loved ones.