Fabian is an investigative journalist for a major Berlin newspaper. Young, handsome and arrogant, he is annoyed when the head of the newspaper obliges him to work with an intern, Nadja. He puts her in charge of a supposedly banal investigation. However, with it a dangerous game begins in which some powerful people have decided Fabian will have a role to play.