One morning, Jacques falls into a sewer entrance, which turns out to be a door to a parallel, dreamlike world. Here, Paris is plunged into eternal night, populated by strange characters, and ruled by an emperor who allows every excess. Between sex, violence, and poetry, Jacques must climb the rungs of this new world - at the cost of major sacrifices.